0

شرایط خرید از فروشگاه

شرایط خرید از فروشگاه

شرایط خرید از فروشگاه

در فروشگاه پادرا تک محصولات به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند:

محصولات نرم افزاری

محصولات نرم افزاری تا زمان تولید ان نرم افزار، با اولین خرید، مورد پشتیبانی های اینده قرار خواهد گرفت و شما می توانید اپدیت های ان را با داشتن نام کاربری و رمز عبور خود در داشبورد کاربری دریافت نمایید.

محصولات سخت افزاری

محصولات سخت افزاری با تمامی مشخصات حرفه ای ان ها در بخش مشخصات محصول قابل دسترس میباشد و شما کاربران می توانید با مراجعه به صفحه هر محصول ان ها را به صورت کامل مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. همچنین تمامی محصولات فروخته شده در این سایت با تضمین سالم بودن و اصلی بودن کالا ارائه خواهند شد و جای هیچ نگرانی در خصوص غیر اصل یا کپی بودن محصولات وجود ندارد.

شرایط خرید از فروشگاه

  • حداقل سن خریدار محصول باید 18 سال تمام باشد. لذا پادرا تک در خصوص افرادی که زیر سن قانونی از این فروشگاه خرید می کنند مسئولیتی به عهده ندارد.
  • مشخصات کارت اعتباری بانکی خریدار باید با مشخصات ثبت نامی وی یکسان باشد. لذا در صورت بروز مشکلات خاص، اطلاعات فرد خریدار در اختیار مراجع قانونی ذیصلاح قرار خواهد گرفت.
  • مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده مانند: نام، نام خانوادگی، ادرس، شماره موبایل، کد ملی، کد پستی و … کاربر بر عهده شخص خریدار میباشد و ورود اطلاعات اشتباه به هر دلیلی ار سمت پادرا تک غیر قابل قبول بوده و پادرا تک هیچ مسئولیتی در قبال ان ندارد.
  • کاربران می توانند قبل از خرید محصول، از قسمت پشتیبانی انلاین پادرا تک، افدام به مشاوره قبل از خرید نمایند.
  • در پادرا تک ممکن است محصولات مشابه توسط فروشندگان مختلف ارائه گردد. لذا مسئولیت پاسخگویی هر محصول بر عهده فروشنده ان محصول میباشد و پادرا تک ناظر بر تمامی فروشندگان و نحوه پاسخگویی انان میباشد.
  • رفع مشکلات، دریافت بروزرسانی و پشتیبانی در خصوص محصولات بر عهده شخض فروشنده میباشد که نام وی در زیر محصول خریداری شده موجود است.
  • هر فروشنده دارای مهلت پاسخگویی 24 ساعته کاری میباشد که در صورت عدم پاسخگویی صحیح فروشنده در این مدت زمان، کاربران می توانند از طریق ثبت تیکت موضوع را به پادرا تک گزارش دهند و از همان طریق موضوع را پیگیری نمایند.
  • در هنگام ثبت تیکت، تمامی مستندات خرید (کد پیگیری پرداخت، تاریخ پرداخت، نام واریز کننده و …) و همچنین مستندات مشکل مانند تصاویر شرح حال مشکل باید برای کارشناس ارسال شود.
  • ارسال، دریافت و پیگیری بعد از خرید محصول، تنها از طریق پنل کاربری و از قسمت ثبت تیکت یا تیکت های من امکان پذیر میباشد.
  • ثبت متعدد تیکت در مورد یک موضوع مشابه باعث بسته شدن تیکت های شما خواهد شد. لذا تا دریافت پاسخ اولین تیکت، از ثبت تیکت جدید خودداری نمایید.

شرایط بازگشت وجه و کالا

  • تنها در صورت تایید وجود مشکل توسط کارشناسان پادرا تک.
  • اعلام مشکلات و تایید بازگشت وجه تنها از طریق ثبت تیکت امکان پذیر میباشد.
  • عملیات بازگشت وجه تنها به شماره کارتی که خریدار در زمان خرید محصول از ان استفاده کرده است امکان پذیر است و در غیر این صورت امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
  • بازگشت وجه تنها در روز های کاری و ساعات اداری امکان پذیر میباشد.
  • بازگشت وجه برای محصولات نرم افزاری دارای مشکل، 24 ساعات کاری بعد از تایید کارشناس میباشد.
  • مدت زمان اعلام وجود مشکل برای محصولات سخت افزاری و بازگشت ان به پادرا تک، حداکثر 7 روز کاری میباشد.
  • هر گونه تغییرات فیزیکی در محصول سخت افزاری مانند، شکستگی، خط و خش، اب خوردگی، وجود رطوبت، تغییرات شیمیایی در کالا و تخطی از سایر شرایط گارانتی شامل بازگشت وجه نخواهد شد.
  • بازگشت وجه برای محصولات سخت افزاری دارای مشکل، تنها در صورت بازگشت ان به پادرا تک توسط هماهنگی های انجام شده با بخش فروش و تایید نهایی کارشناسان این بخش امکان پذیر میباشد.
  • بازگشت وجه برای محصولات سخت افزاری دارای مشکل، در مدت زمان 24 ساعت از تحویل کالا به پادرا تک و تایید کارشناسان بخش فروش، انجام خواهد شد.
  • کالا های های کپی و بدون شماره سریال معتبر، شامل بازگشت وجه نخواهند شد.
  • کالا هایی که از حالت پلمپ خارح شده و کاملا سالم میاشند، شامل بازگشت وجه نمی باشند.
  • کالا هایی که پلمپ بوده و کاملا سالم میباشند و تنها به دلیل عدم تصمیم گیری صحیح در هنگام خرید یا تغییرات قیمت به علت نوسانات بازار یا وجود محصول مشابه در مکان های دیگر باشند، شامل گارانتی بازگشت وجه نخواهند شد.
  • فایل های تعمیراتی و فایل فلش های گوشی های مختلف که به اشتباه خریداری و دانلود شده اند، شامل بازگشت وجه نخواهند شد، لذا از ارسال چنین در خواست هایی در بخش تیکت ها خودداری نمایید.
  • لازم به ذکر میباشد که تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی فروخته شده توسط این سایت به دلیل مصوبه وزارت بهداشت (عدم مرجوعی کالا های بهداشتی باز شده یا استفاده شده)، تحت هیچ شرایطی شامل بازگشت کالا و وجه نخواهند شد. تنها کالا های بهداشتی و ارایشی شامل بازگشت وجه و کالا می شوند که، کالایی که توسط مشتری سفارش داده شده باشد از طرف فروشگاه به اشتباه، برند یا مارک دیگری برای وی ارسال شده باشد و ان نیز در صورتی که کالا به هیچ عنوان باز نشده باشد و در حالت پلمپ باشد، شامل بازگشت وجه یا کالا خواهد شد.

شرایط گارانتی کالا

  • کالا های سخت افزاری پادرا تک، دارای 7 روز گارانتی تست میباشند.
  • محصولات نرم افزاری پادرا تک، دارای 24 ساعت گارانتی تست میباشند.
  • توضیحات کامل هر محصول و قابلیت های آن، در صفحه هر محصول به صورت کامل قرار داده شده است، لذا هرگونه توقعات خارج از امکانات محصول شامل گارانتی نخواهد شد اما در صورت نیاز به شخصی سازی یا سفارشی سازی محصول کاربر میتواند از طریق تیکت و بخش مربوطه درخواست خود را به پادرا تک ارسال نماید.
  • سفارشی سازی محصولات بر حسب سلیقه مشتری، شامل هزینه های اضافی خواهد شد که در پاسخ به تیکت درخواستی به مشتری اعلام خواهد شد.
  • محصولاتی مانند، گلس گوشی، بک کاور و دیگر محصولات شکستنی توسط پادرا تک دارای گارانتی سلامت فیزیکی در لحظه تحول کالا به مشتری میباشند، لذا کاربران در زمان تحویل کالا، این نمونه از محصولات را تست کرده و در صورت شکستکی یا پارگی ان را تحویل نگرفته و به مامور پست برای بازگشت به پادرا تک تحویل دهند.

محسابه هزینه های ارسال پادرا تک

  • اگر کالا دارای مشکلات فنی، شکستگی، وجود مغایرت های فنی یا فیزیکی در زمان تحویل به مشتری باشد، هزینه های ارسال بر عهده پادرا تک میباشد.
  • برای واریز وجه پرداخت شده پست به حساب مشتری، مشتری باید قبض پستی خود به همراه مهر شرکت پست را همراه کالا برای پادرا تک ارسال نماید.
  • در صورت تایید نشدن مشکلات گفته شده کاربر در مورد کالا، توسط کارشناسان پادرا تک، هزینه ارسال مجدد کالا به مشتری بر عهده خود مشتری میباشد.