0

شرایط گارانتی محصولات پادرا تک

پیشاپیش از خرید شما در سایت پادرا تک تشکر می کنیم. منظور از شرایط گارانتی محصولات پادرا تک، حداقل قوانینی است که باید رعایت شود تا آن محصول شامل گارانتی شود و شما در این صفحه به مطالعه آن ها به صورت تفکیک شده خواهید پرداخت. برای مطالعه قوانین کامل تر می توانید به صفحه قوانین سایت و شرایط خرید از فروشگاه مراجعه نمایید.

برای همه افراد پیش می آید که قبل از خرید یک محصول نسبت به دریافت اطلاع از وجود یا عدم وجود گارانتی و همچنین شرایط و مدت آن اطلاعات کسب کنند. پادرا تک نیز طبق رسوم، تصمیم به آن دارد تا حداقل شرایطی که یک محصول را واجد گارانتی می کند، برایتان در ادامه توضیح دهد. پیشنهاد می شود که پس از مطالعه کامل این صفحه به دو صفحه معرفی شده در پاراگراف قبل نیز مراجعه کرده و قوانین و شرایط را قبل از خرید محصول از این سایت مطالعه نمایید. با تشکر …

قبل از مطالعه موارد زیر دقت داشته باشید که اولین هدف ما، خدمت رسانی و رفع مشکلات کاربران و افزایش سطح رضایتمندی مصرف کنندگان میباشد. لذا سعی بر این است که شرایط گارانتی عادلانه و معقول باشد و تا حد ممکن نیاز کاربران را برآورده سازد.

محصولات لوازم الکترونیکی

گارانتی تنها شامل محصولاتی می شود که در صفحه خرید و فاکتور آن محصول، عبارت “این محصول شامل گارانتی میباشد” درج گردیده است. مواردی که قبل از ارسال کالا به مرکز گارانتی پادرا تک، لازم است به آن توجه فرمایید:

  • تاریخ گارانتی در محصولات حضوری نباید منقضی شده باشد. (تاریخ اتمام گارانتی قبل از تاریخ فعلی نباشد)
  • تاریخ گارانتی در محصولات غیر حضوری یا آنلاین، نباید منقضی شده باشد. (تاریخ شروع گارانتی از زمان خرید محصول در وب سایت آغاز می گردد و تاریخ اتمام گارانتی طبق فاکتور و همچنین مدت زمان درج شده در صفحه محصول می باشد)
  • کارتن محصول حتما باید سالم باشد و محصول در زمان ارسال به پادرا تک، باید مانند زمان تحویل محصول از پادرا تک، پک شده و بسته بندی شده باشد.
  • تمامی لیبل های گارانتی و پلمپ درج شده بر روی دستگاه، مانند لیبل های لیزری و پلمپ پیچ ها، باید سالم باشند. (محصولاتی که توسط کاربر به هر شکلی دستکاری یا باز شده باشند، شامل گارانتی نمی شوند.)
  • تنها محصولاتی شامل گارانتی می شوند که طرف قرارداد آن ها پادرا تک باشد. (محصولاتی مانند موبایل و … که دارای شرکت گارانتی مجزا میباشند و بر روی کارت گارانتی آن ها نیز نام آن شرکت قید گردیده است، شامل گارانتی پادرا تک نمیباشند و کاربر باید با خود آن شرکت به صورت مستقیم ارتباط برقرار نماید.)
  • در زمان ارسال یک محصول برای گارانتی به مرکز گارانتی پادرا تک، ارسال کپی فاکتور محصول، همراه محصول الزامی میباشد.
  • هرگونه آسیب فیزیکی از جمله، خط و خش حتی کوچک، هرگونه تو رفتگی و برآمدی اضافی، تغییر رنگ طبیعی، شکستگی و آب خوردگی و وجود رطوبت، شامل گارانتی پادرا تک نخواهد شد.
  • عدم مخدوش شدن کارت گارانتی. (تنها محصولاتی که دارای کارت گارانتی میباشند.)
  • ارسال اصل کارت گارانتی به همراه محصول ارسالی به پادرا تک جهت گارانتی، الزامی میباشد.
  • قبل از ارسال محصول به مرکز گارانتی پادرا تک، حتما توسط تماس یا پشتیبانی آنلاین، از شرایط گارانتی محصول خود، اصمینان حاصل نمایید.
  • هزینه ارسال و دریافت کالا برای گارانتی، بر عهده شخص مصرف کننده میباشد.
  • محصولاتی از جمله: شارژر و کابل آن، گلس و بک کاور و سایر کابل ها شامل گارانتی نمی شوند. لذا این کالا ها قبل از ارسال توسط تیم کنترل کیفیت QC پادرا تک برسی شده و دارای سلامت میباشند.

محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی

این نوع از محصولات به علت بهداشتی بودن آن ها و همچنین تاثیر پذیری این محصولات در خصوص قرار گیری در مجاورت هوا و نور آفتاب و غیره، به صورت کلی شامل گارانتی نمی باشند. اما پادرا تک شرایطی را برای همکاران و خریداران عمده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی خود در زیر در نظر گرفته است که می توانید مطالعه نمایید.

  • محصولات شامل 5 روز ضمانت بازگشت وجه میباشد. (محصولاتی که به هر دلیلی از حالت پلمپ خارج شده است و آسیب فیزیکی دیده باشند شامل گارانتی نمی شوند.)
  • همکاران و خریداران عمده محصولات آرایشی و بهداشتی، تنها زمانی می توانند درخواست بازگشت وجه و عودت محصول را ارسال نمایند که محصول دارای مشکل به صورت بنیادی باشد و صحت وجود مشکل در محصول توسط کارشناسان سلامت و پوست پادرا تک تایید شده باشد.

عضویت در خبرنامه ویژه پادرا تک

با عضویت در خبرنامه ویژه پادرا تک از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!